Pogotowie eventowe

Pogotowie eventowe – eventowe last minute 24/7

Istotę tej usługi można sprowadzić do hasła:

„Rzeczy niemożliwe załatwiamy od ręki, na cuda prosimy chwilę poczekać”.

Pomożemy Państwu w sytuacjach, gdy trzeba uporać się z nietypowymi zadaniami lub nagłymi problemami; gdy brak pomysłów, a liczy się czas i pieniądze; kiedy z pozoru błahe sprawy wytrącają Państwa z zaplanowanego rytmu pracy lub gdy inni zawiodą, nie dostarczając na czas umówionej usługi.

Zakres, w jakim można oczekiwać naszej „interwencji”, to: szeroko pojęte usługi branży eventowej (m.in. artystyczne, techniki estradowej, konferencyjnej, multimedialnej, cateringu, scenografii, obsługa hostess), concierge (bilety, transfery, aprowizacja gości), marketing (m.in. elementy identyfikacji wizualnej, gadżety, poligrafia) i mnóstwo innych, które w tej chwili nawet nam nie przyszły jeszcze do głowy.

Pogotowie eventowe Wróblewska Business Event zdobyło już uznanie naszych stałych Klientów, doceniających znaczenie budowania partnerskich relacji i zaufania. Zauważają oni również szereg innych, wymiernych korzyści: finansowych (płatność za usługę zamiast zatrudniania etatowej asystentki), formalnych (po zawarciu jednej, generalnej umowy ramowej zlecenia przyjmowane są w formie mailowej lub telefonicznej; istnieje możliwość wystawienia jednej, zbiorczej faktury rozliczeniowej raz na miesiąc). Ponadto chwalą sobie oszczędność czasu i brak stresu, jak również gwarancję najwyższej jakości usług.

Dlaczego warto wzywać nasze pogotowie?

Mamy 14 lat doświadczenia w branży MICE, dysponujemy zasobami około 800 naszych partnerów i dostawców usług na terenie całego kraju, wiemy, do kogo zadzwonić, aby rozwiązać problem szybko i bez przepłacania za usługę.

Czerpiemy radość z pomagania innym i uwielbiamy wyzwania.

Poniżej znajdziecie Państwo kilka przykładów naszych dotychczasowych „akcji ratunkowych”:

  • dostarczenie obrandowanego zestawu gadżetów (puzzle, lizaki, długopisy, krówki, balony, flagi lotniskowe) – 5 dni roboczych od zapytania Klienta do realizacji dostawy
  • wygrodzenie strefy produkcji (600 mb. eleganckich borderów) – 2 dni od zgłoszenia do rozpoczęcia montażu
  • replika firmowego krasnala w brązie – 2 tygodnie (projekt, kilkustopniowy proces akceptacji, wykonanie, dostawa)
  • dostarczenie zestawu ekskluzywnych mebli eventowych na konferencję dla 250 osób – w tym samym dniu
  • zaproszenie dla gościa VIP (projekt graficzny, akceptacja, druk, dostarczenie) – 5 godzin
  • organizacja cateringu lunchowego dla 150 osób w siedzibie Klienta – 8 godzin od otrzymania zlecenia.

 

Wróblewska Business Event Team (3)

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress