PR events

PR events

  • otwarcia obiektów
  • customer days
  • konferencje
  • wydarzenia wizerunkowe

 

Konferencja-Wrocław-2016-Europejska-Stolica-Kultury (9)

Otwarcia obiektów, premiery produktów, targi. Eventy PR są nieodzownym uzupełnieniem wielopoziomowej strategii PR każdego przedsiębiorstwa, mającym na celu kreowanie wizerunku firmy oraz budowanie świadomości marki i produktu, które, jak wiadomo, mają bezpośrednie przełożenie na   intensyfikację sprzedaży i maksymalizację przychodów.

Organizując eventy PR pamiętamy, że muszą one stwarzać optymalny klimat do nawiązywania bądź utrzymania interakcji z Klientami oraz mediami, pozostawać w spójności ze strategią komunikacji i identyfikacji wizualnej marki.

Nasz przepis na udane wydarzenie PR to oryginalność, emocje, niespodziewane zwroty akcji i elementy zaskoczenia, zapadające na długo w pamięć odbiorców!

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress